دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 208994

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در جاده های کوهستانی استان، از فرمانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های البرز انتظار اتخاذ تدابیر لازم وجود دارد.

احتمال ریزش بهمن در جاده های کوهستانی البرز

سلامت نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در جاده های کوهستانی استان، از فرمانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های البرز انتظار اتخاذ تدابیر لازم وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی مهرور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اخطاریه اداره کل هواشناسی استان البرز، افزود: براساس مشاهدات ماهواره ای و گزارش های دیده بانی به دلیل وجود حجم برف با ارتفاع قابل توجه در مناطق کوهستانی و افزایش دمای هوا احتمال ریزش بهمن وجود دارد.
وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفتم و هشتم فروردین ماه احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات و مناطق مستعد جاده ای کوهستانی به خصوص محور کرج - چالوس پیش بینی می شود.
مهرور گفت: با این شرایط اتخاذ تدابیر و هماهنگی برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی را در این خصوص معمول داشته و با صدور پیش آگاهی از طرق گوناگون اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی در این رابطه می توان از طریق رسانه های استانی و محلی هموطنان را به رعایت اصول ایمنی راهنمایی کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha