عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: به دلیل ورود پیدا نکردن دستگاه‌های دیگر در رفع آسیب‌های محله هرندی، مشکلات به دیگر مناطق سر ریز کرده است.

آسیب‌های اجتماعی محله هرندی به دیگر مناطق منتقل شده است

سلامت نیوز:عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: به دلیل ورود پیدا نکردن دستگاه‌های دیگر در رفع آسیب‌های محله هرندی، مشکلات به دیگر مناطق سر ریز کرده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در سیصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه 16 اظهار داشت: در رابطه با بافت فرسوده در مناطق حرکت خیلی کند انجام می‌شود و به نوعی در جای خود درجا می‌زنیم که باید کاری کنیم تا مطالبات شورایاران در برنامه های شهری دخیل شود.

وی افزود: باید دست شهردار منطقه از نظر بودجه باز باشد تا بتواند کار کند، به ویژه منطقه 16 که یک منطقه شهید خیز است و نیاز به توسعه دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در محله باغ آذری آسیب های اجتماعی که سرریز آسیب‌های هرندی است بیداد می‌کند و مشکلات منطقه هرندی به دیگر مناطق تجاوز کرده است زیرا قرار بود در حل مشکلات، دستگاه های دیگر هم ورود پیدا کنند که این کار انجام نشد و آسیب ها به مناطق دیگر سوق پیدا کرد.

شاکری افزود: در اردیبهشت ماه جلسه آسیب های اجتماعی در حضور مقام معظم رهبری برگزار می شود و  لازم است گزارشی از اقدامات انجام شده تهیه شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha