یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 211266

انتخابات بدون پوستر پویشی مردمی است که به منظور یادآوری مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر راه‌اندازی شده است.

انتخابات را بدون پوستر برگزار کنیم

سلامت نیوز:انتخابات بدون پوستر پویشی مردمی است که به منظور یادآوری مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر راه‌اندازی شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از صدا و سیما ؛​ همزمان با آغاز فعالیتهای انتخاباتی، پویش مردمی #انتخابات_بدون_پوستر که از ابتدای سال اعلام موجودیت نمود، دوباره بانگ برآورد تا به پاس احترام محیط زیست، کاندیداهای انتخابات را به استفاده از روشهای دیگر به استفاده از رسانه های جمعی و مجازی برای معرفی برنامه های خود به مردم مجاب نماید.برای معرفی این پویش آمده است : "ایران سرزمین شکوه و زیباییهاست و تک تک ما در مقابل حفظ و نگهداری آن مسئولیم. بی شک آرزوی قلبی همه ما آبادانی و سر افرازی این سرزمین است و حضورمان در رویدادهایی چون انتخابات و ... صرف نظراز این که جزء رای دهندگان باشیم ویا آنکه خود را در معرض انتخاب مردم گذاشته باشیم به همین منظور است.

امروزه فارغ از عکسهای روتوش شده در پوسترهای آویخته بر در و دیوارِ کوی و برزن شهرهابرای تبلیغ و تاثیر بر افکار عمومی ، شاخص های دیگری برای ارزیابی کسانی که قرار است مسئولیت اداره ی شهر و کشور را بر عهده گیرند برای شهروندان مطرح است. تلاش برای حفظ محیط زیست کشور، یکی ازدغدغه‌های مهم و از ملاک‌های سنجشِ مسئولیت‌پذیری_اجتماعی کسانی است که می‌خواهند خود را در معرضِ رای مردم قرار دهند. فراخوان انتخابات بدون پوستر ، پویشی است مردمی که خواستار برگزاری انتخاباتی بدون استفاده از کاغذ است، و صد البته با هدف احترام به نعمت های محیط زیستی خداداده و پاکیزه نگه داشتن طبیعت میهن عزیزمان و این قدمی است بزرگ  و هدفمند در جهت  حفظ منابع طبیعی ایران زمین برای نسل های پس از ما . آری یادمان باشد که  "ما همه " در قبال این مهم مسئولیم."

    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha