یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

پسری جوان که با ضربات شمشیر فردی را در شیراز به قتل رسانده و دیگری را زخمی کرده بود، دستگیر شد.

اعترافات قاتل شمشیر به‌دست در شیراز

سلامت نیوز: پسری جوان که با ضربات شمشیر فردی را در شیراز به قتل رسانده و دیگری را زخمی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز، «خبرجنوب» نوشت: چندی قبل به دنبال تماسهای مردمی با فوریتهای پلیسی ١١٠ ماموران در جریان وقوع یك فقره درگیری منجر به جرح در شیراز قرار گرفته و تیمی از كارآگاهان را برای رسیدگی موضوع به محل حادثه اعزام كردند.

با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد جوانی ، دقایقی پیش در جریان درگیری خونین فردی، بهشدت دچار خونریزی شده و به قتل رسیده و جوان دیگری نیز مجروح شده است.

تحقیقات ماموران نشان میداد كه نزاع در خیابان بین سه جوان اتفاق افتاده و ضارب پس از مجروح كردن قربانی و فردی دیگر، به سرعت از محل متواری شده است.

به این ترتیب پروندهای جنایی با موضوع قتل تشكیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه ویژه قتل پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت.

ماموران در گام نخست، تحقیقات از خانواده مقتول را آغاز كردند كه در جریان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با فردی قرار گذاشته بوده اما ناگهان به دلایل نامشخص بین آنها درگیری فیزیكی سختی رخ داده و متهم با زدن ضربه شمشیر و قمه، او را بهشدت مجروح و بلافاصله از محل متواری شده است.

به این ترتیب دستگیری این جنایتکار به عنوان متهم اصلی پرونده در دستور كار قرار گرفت و دستورات لازم از سوی درخشان بازپرس دادسرای جنایی صادر شد.

با انجام تحقیقات از جوانی که در این درگیری زخمی شده بود هویت متهم به قتل فاش شد.

تحقیقات ماموران نشان میداد كه متهم پس از قتل به محل نامعلومی گریخته است.

با این حال تحقیقات ماموران برای دستگیری او ادامه داشت تا سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم در جریان بازجویی انگیزه خود از ارتكاب به قتل را «اختلافات شخصی با مقتول» اعلام كرد و در شرح جزئیات حادثه گفت: «روز جنایت با مقتول به دلیل موضوعات شخصی اختلاف داشتم. روز حادثه نزد او رفتم تا در همین مورد با هم حرف بزنیم و اختلافمان را حل كنیم اما این اتفاق نیفتاد و بحث ما به درگیری فیزیكی ختم شد. من با شمشیر به سمت مقتول و دوستش حمله کرده و ضربهای به آنها زدم.

متهم نزد درخشان به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

گفتنی است برای وی قرار بازداشت موقت صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha