فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از برقراری فوق ‌العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان از ابتدای سال جاری خبر داد.

پرداخت فوق‌العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان از ابتدای امسال

سلامت نیوز:فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از برقراری فوق ‌العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، حمیدرضا خیلدار در دیدار با محیط‌بانان خراسان جنوبی گفت: در ابتدای شروع کار یگان حفاظت محیط زیست کشور، تلاش شد تا با تصویب چارت سازمانی جایگاه اصلی آن در بدنه سازمان حفاظت محیط زیست تثبیت شود.

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان،وی از تدوین و تصویب نظام آموزشی یگان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: در این نظام آموزشی محیط‌بانان در شش دوره آموزشهای لازم را دریافت خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: این افراد بعد از گذراندن دوره عالی فرمانده شده و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست منطقه ای نیز باید به طور حتم دوره عالی را بگذراند.

خیلدار با بیان اینکه در گذشته برای فشنگ و سلاح کمبود داشتیم، افزود: خوشبختانه سلاح کلاشینکف و کلت کمری در یگان حفاظت محیط زیست تامین شده است.

وی با بیان اینکه محیط‌بانان در مناطق مجوزهای لازم برای حمل و بکارگیری سلاح را فراگرفته اند، بیان کرد: بنابراین با دریافت این مجوزها با یگان حفاظت محیط زیست مانند پرسنل ناجا برخورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، کمبود حقوق را یکی دیگر از مشکلات محیط بانان دانست و گفت: محیط‌بانان ما ۱۸ شبانه روز خدمت کرده و تنها ۱۲ روز استراحت می‌کنند.

خیلدار اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده و طبق مصوبه هیات وزیران مصوب شد تا از ابتدای امسال فوق العاده نوبت کاری ویژه محیط بانان رسمی و پیمانی کل کشور برقرار شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha