مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: در راستای طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی تا کنون ۱۸۹ پروژه به تعداد ١١١٦ تخت تکمیل شده است.

تعداد تخت‌های زایمان الکتریکی به ۱۱۱۶ تخت افزایش یافت

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: در راستای طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی تا کنون ۱۸۹ پروژه به تعداد ١١١٦ تخت تکمیل شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، مهندس امیر ساکی گفت: طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی با اجرای طرح تحول نظام سلامت کلید خورد. در این طرح ارتقاء کیفیت و تغییر در سیستم اتاق‌های زایمان سنتی و اجرای طرح تکریم مادر باردار با رویکرد به فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت افزایش جمعیت و تسهیل این امر برای زوجین در سطح کشور به اجرا درآمد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت اظهار کرد: از زمان شروع این طرح تاکنون ۱۱۱۶ تخت LDR در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ساکی اضافه کرد: تاکنون از تعداد ۲۹۶ پروژه پیش بینی شده در طرح بهسازی و توسعه بلوک‌های زایمانی ۱۸۹ پروژه تکمیل و تحویل داده شده است.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این طرح تا پایان دولت یازدهم به اتمام رسد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha