تب کریمه کنگو CCHF در شهرستان مبارکه اصفهان یک قربانی گرفت! جسد این قربانی بدون حضور مردم، در فاصله ۱۰متری، علی رغم قرار داشتن جسد داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی پِرِس شده و دفن در عمق ۳ متری زمین با شفته آهک دفن شد.

عکس/تب کریمه کنگو در اصفهان یک قربانی گرفت!/دفن جسد با رعایت کامل موارد ایمنی و بدون حضور مردم

سلامت نیوز:تب کریمه کنگو CCHF در شهرستان مبارکه اصفهان یک قربانی گرفت! جسد این قربانی بدون حضور مردم، در فاصله ۱۰متری، علی رغم قرار داشتن جسد داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی پِرِس شده و دفن در عمق ۳ متری زمین با شفته آهک دفن شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  رکنا، رئیس مرکز بهداشت شهرستان مبارکه مرگ یک جوان از اهالی شهرستان در شهر دیزیچه را بر اثر ابتلا به ویروس تب کریمه کنگو تایید کرد.

   

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه اظهار داشت؛ یک جوان از اهالی شهر دیزیچه حدود ۱۰ روز قبل در اثر ذبح یک گوسفند و نیش کنه از این دام به

ویروس این بیماری مبتلا شده بود که در بیمارستان خانواده اصفهان بستری شده و متاسفانه بعد از یک هفته جان خود را با وجود انجام اقدامات درمانی، از دست داد.
بدلیل امکان سرایت بیماری، متوفی با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی، ازطرف دستگاههای مربوطه در آرامستان شهر دیزیچه دفن شد.


طبق هشدار وزارت بهداشت، برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، از خرید گوشت هایی که مهر سازمان دامپزشکی ندارند، خودداری نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha