سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی طرح تامین اجتماعی همگانی خبر داد.

رسیدگی به اعتراض پاتولوژیست‌ها در مجلس

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی طرح تامین اجتماعی همگانی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، محمد نعیم امینی فرد، در تشریح دستور کار یکشنبه، هفتم خرداد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: رسیدگی به اعتراض پاتولوژیست ها مبنی بر ورود غیر متخصص‌ها به این حوزه از جمله دستورکار کمیسیون بود که با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شود تا این مهم را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تنقیح یا اصلاح قانون کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی شد که با توجه به اهمیت این مهم، کمیسیون بهداشت به آن رای مثبت داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری طرح برخی از نمایندگان مبنی بر تامین اجتماعی همگانی برای همه آحاد مردم، تصریح کرد: بر اساس این طرح افراد با رسیدن به سن 18 سال و تا سن 62 سال می توانند مشمول این طرح شوند و از بیمه تامین اجتماعی همگانی برخوردار شوند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: با توجه به اینکه اغلب صندوق های بیمه ای با کمبود منابع مالی مواجه هستند لذا قرار شد کمیته ای با حضور جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و جمعی از مسئولان مربوطه تشکیل شود تا نسبت به ضرورت اجرای این طرح نظرات خود را اعلام کرده و آن را به کمیسیون ارجاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha