رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کارنامه علمی چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری خبر داد.

کارنامه علمی آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کارنامه علمی چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمدحسین پور کاظمی نا با اعلام انتشار کارنامه علمی چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری در امروز اظهار کرد: هر داوطلبی که بالای 150 نمره کسب کرده باشد، در این آزمون پذیرفته می‌شود و این کارنامه به این جهت داده می‌شود که هر کدام از داوطلبان از شرایط خود مطلع باشند.

وی با بیان اینکه هنوز سهمیه‌های قبولی آزمون برای اعلام، کنترل نشده است، گفت: در این کارنامه رتبه آزاد هر داوطلب نیز ارائه می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: کارنامه علمی شامل 5 زیرگروه اصلی از امروز بر روی سایت فعال می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ساعت 14روز دوشنبه 8 خرداد تا ساعت 24 روز چهارشنبه، 10 خرداد ماه با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی سهمیه مورد نظر خود را در فرم ثبت‌نام ویرایش کرده و همزمان مدارک مورد نیاز برای سهمیه را ارسال کنند.

وی افزود: داوطلبان با مطالعه ضوابط و شرایط لازم برای پذیرش به صورت پزشک پژوهشگر و با توجه به جدول مراکز پذیرش‌کننده می‌توانند این سهمیه را انتخاب کرده و مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در این دوره پذیرش در رشته تخصصی پزشکی اجتماعی صرفا جهت مستخدمین (اعم از هیات علمی و یا کارمند) به صورت قراردادی، پیمانی و رسمی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و توابع آن یا سایر سازمان‌های مرتبط با نظام ارائه خدمات سلامت به مشاغل مدیریتی، بهداشتی یا درمانی تصدی دارند یا افرادی که به صورت بورسیه توسط دانشگاه‌ها یا سازمان‌ها پذیرفته شوند و قبل از ثبت نام مستندات مربوطه در این زمینه را ارائه کنند،‌ صورت خواهد پذیرفت. این گروه از متقاضیان باید طی نامه‌ای از سوی ریاست دانشگاه یا سازمان مربوطه به منظور پذیرش در این رشته در زمان مقرر به دبیرخانه شورای تخصصی معرفی شده باشند و داوطلبان باید آن نامه را اسکن و همراه مدراک خود ارسال کنند.

پورکاظمی ادامه داد: در این دوره پذیرش در رشته تخصصی پزشکی قانونی صرفا بصورت بورسیه سازمان مذکور صورت خواهد پذیرفت و افراد متقاضی پذیرش در رشته مذکور باید با مراجعه به سازمان مذکور از شرایط پذیرش به عنوان بورسیه آن سازمان مطلع شوند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نام رشته تخصصی «پرتودرمانی» به «رادیوانکولوژی» تغییر پیدا کرده است، گفت: طول دوره رشته مذکور نیز 5 سال تعیین شده است.

پورکاظمی یادآور شد: بر اساس تصمیمات متخذه در رشته‌های روان‌پزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده برای پذیرش مصاحبه خواهیم داشت که متعاقباً در دفترچه راهنمای انتخاب رشته- محل اعلام می‌شود.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha