رییس پلیس ترافیک شهری نیروی انتظامی به بانوان توصیه کرد در حین رانندگی از کفش های پاشنه بلند استفاده نکنند چرا که کفش هایی با پاشنه بیشتر از ١٠ سانتی متر باعث نداشتن کنترل در رانندگی و تصادف می شوند.

استفاده از کفش پاشنه بلند در رانندگی ممنوع

سلامت نیوز:  رییس پلیس ترافیک شهری نیروی انتظامی به بانوان توصیه کرد در حین رانندگی از کفش های پاشنه بلند استفاده نکنند چرا که کفش هایی با پاشنه بیشتر از ١٠ سانتی متر باعث نداشتن کنترل در رانندگی و تصادف می شوند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا،، سرهنگ داوود قاسمیان، افزود: انتخاب کفش مناسب برای رانندگی این فرصت را فراهم می کند تا فشار لازم و استاندارد روی پدال ها، ترمز و گاز فراهم شود.


به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور،وی ادامه داد: کفش هایی که بیشتر از ١٠ سانتی متر پاشنه داشته باشند مناسب رانندگی نیستند زیرا کف سخت این کفش ها باعث می شود تا پا عملکرد صحیح روی پدال ها نداشته باشد.
سرهنگ قاسمیان گفت: استفاده کفش های پاشنه بلند در رانندگی مشکل ساز خواهد بود زیرا هردو پدال ترمز و گاز با پاشنه کار می کنند و با وجود کفش پاشنه بلند استحکاک کافی ایجاد نمی شود.


رییس پلیس ترافیک شهری نیروی انتظامی گفت: استفاده از کفش پاشنه بلند، دمپایی، و کفش های نامناسب دیگر می تواند به دلیل قرار نگرفتن درست پا روی پدال، باعث لغزش پا و در نهایت از دست دادن پدال ها زمان رانندگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha