رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار پاسخنامه آزمون دستیاری طی امروز خبر داد.

پاسخنامه آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود/اضافه‌شدن مصاحبه برای دو رشته

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار پاسخنامه آزمون دستیاری طی امروز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمد حسین پورکاظمی  با بیان اینکه پاسخنامه چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود، گفت: بالغ بر 8 هزار نفر در آزمون دستیاری مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند امروز با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir  نسبت به دریافت پاسخنامه اقدام کنند.

پورکاظمی ادامه داد: در این آزمون 14 هزار و 407 نفر ثبت نام کردند که 12 هزار و 267 نفر حاضر بودند و 2 هزار و 140 نفر غایب بودند.

دکتر پور کاظمی گفت: 25 رشته وجود دارد که این رشته‌ها به 5 زیرگروه تقسیم شده‌اند و رتبه‌های زیرگروه‌ها داده شده است و داوطلبان می‌توانند از طریق دفترچه، رشته‌های مورد نظر را با رتبه تطبیق دهند و سپس انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهل و چهارمین دوره از آزمون دستیاری برای سه رشته «پزشک خانواده»، «زنان و زایمان» و «روانشناسی» مصاحبه درنظرگرفته شده است، گفت: رشته «پزشک خانواده» در گذشته نیز دارای مصاحبه بود و مصاحبه در  رشته‌های «زنان و زایمان» و «روانشناسی» در این دوره اضافه شده است. 
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه مرکز سنجش در این خصوص تصمیم گیرنده نیست، اظهار کرد: شرایط مصاحبه در رشته «پزشک خانواده» طبق روال سال‌های گذشته است، اما در خصوص رشته‌های «زنان و زایمان» و «روانشناسی» شرایط هنوز ابلاغ نشده است و در دفترچه شماره دو منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دارندگان سهمیه ایثارگران و مناطق باید نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند، گفت: اگر اطلاعات پذیرفته شدگان سریعتر برای ما ارسال شود، تا پایان خرداد ماه امکان انتخاب رشته را فراهم خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha