: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از موافقت و اعلام نظر نهایی شورای حل اختلاف درخصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و اعلام میزان افزایش نرخ طی روزهای آتی خبر داد.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از موافقت و اعلام نظر نهایی شورای حل اختلاف درخصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و اعلام میزان افزایش نرخ طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در اواخر سال 95 اعضای شورای شهر بررسی افزایش نرخ سالانه کرایه‌های حمل و نقل عمومی را در دستورکار قرار دادند و نهایتا پس از بررسی‌های فراوان افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی و 15 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مترو مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این میزان افزایش نرخ مورد مخالفت فرمانداری قرار گرفت و موضوع برای تصمیم گیری نهایی به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد، گفت: متاسفانه با اینکه بیش از دو ماه از سال می‌گذرد اما هنوز شورای حل اختلاف نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده اما آرام معاون عمرانی فرمانداری در گفت‌وگویی که با من داشت عنوان کرد که شورای حل اختلاف با کاهش نرخ مورد پیشنهادی شورا، نظر نهایی خود را گرفته و به زودی میزان افزایش نرخ‌ها اعلام خواهد شد.

قناعتی با بیان اینکه متاسفانه این عدم اعلام سبب بی نظمی در چرخه حمل و نقل به خصوص نارضایتی رانندگان تاکسی شده است گفت: باید هرچه زودتر مسئولان امر میزان افزایش نرخ را اعلام کنند چراکه این عدم افزایش نرخ سبب شده که رانندگان تاکسی خودسرانه مبالغ را افزایش دهند و این مساله سبب درگیری با مسافران شده است.

وی افزود: بنا بر وعده معاون فرماندار طی روزهای آتی افزایش نرخ اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha