مدیرکل اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یک کودک بی‌سرپرست تقریبا ۲۷۰ هزار تومان در ماه مستمری می‌گیرد، ولی در مقابل، کودکان غیریتیم مبلغ ناچیزی را دریافت می‌کنند که ما امیدواریم با جذب مشارکت بیشتر حامیان وضعیت آنها را بهبود ببخشیم.

مستمری کودکان بی‌سرپرست ۲۷۰ هزار تومان است

سلامت نیوز:مدیرکل اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یک کودک بی‌سرپرست تقریبا ۲۷۰ هزار تومان در ماه مستمری می‌گیرد، ولی در مقابل، کودکان غیریتیم مبلغ ناچیزی را دریافت می‌کنند که ما امیدواریم با جذب مشارکت بیشتر حامیان وضعیت آنها را بهبود ببخشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،ابوالقاسم رستگار، مدیرکل اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) ا در خصوص طرح محسنین در ماه مبارک رمضان و کمک به کودکان بدسرپرست و میزان کمک‌های مردمی به این قشر از جامعه گفت: برخی از کودکان بی‌سرپرست هستند و برخی دیگر سرپرست دارند، ولی سرپرست آنها به اعتیاد و بیماری دچار هستند یا در زندان بسر می‌برند که به همین منظور کمیته امداد امام خمینی (ره) در چند سال اخیر طرح محسنین را راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره تعداد نفرات حاضر در طرح محسنین افزود: در حال حاضر بیش از ۹۲ هزار نفر در طرح ذکر شده مورد حمایت حامیان قرار دارند که ماهیانه مبلغی را از این طریق دریافت می‌کنند. همچنین در مراسمی مانند جشن نیکوکاری نیز کمک‌هایی برای آنها جمع‌آوری می‌شود.

رستگار در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغات در خصوص جمع‌آوری کمک‌ و جذب حامیان برای کودکان غیریتیم در ماه مبارک رمضان جزو اولویت‌های کاری ما است. یک کودک بی‌سرپرست تقریبا ۲۷۰ هزار تومان در ماه مستمری می‌گیرد، ولی در مقابل، کودکان غیریتیم مبلغ ناچیزی را دریافت می‌کنند که ما امیدواریم با جذب مشارکت بیشتر حامیان وضعیت آنها را بهبود ببخشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha