وزیر بهداشت شب گذشته(چهارشنبه) از بخش های مختلف بیمارستان لقمان تهران بازدید و دستورات لازم برای رفع کمبودهای این بیمارستان را صادر کرد.

بازدید شبانه وزیر بهداشت از بیمارستان لقمان و دستور تامین کمبودهای این بیمارستان

سلامت نیوز: وزیر بهداشت شب گذشته(چهارشنبه) از بخش های مختلف بیمارستان لقمان تهران بازدید و دستورات لازم برای رفع کمبودهای این بیمارستان را صادر کرد.
به گزارش سلامت نیوز از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید حسن هاشمی از بخش های جراحی و مراقبت های ویژه مغز و اعصاب، اورژانس عمومی، اورژانس، بستری و آی سی یو مسمومین و نیز ساختمان در حال ساخت تجمیع اورژانس این بیمارستان بازدید کرد.
وزیر بهداشت همچنین ضمن گفتگو با پزشکان و پرستاران این بیمارستان، از بیماران نیز عیادت کرد.
در جلسه ای که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان لقمان برگزار شد، مهمترین کمبودهای این بیمارستان شامل سی تی اسکن، تجهیزات مورد نیاز برای 18 تخت آی سی یو بخش مغز و اعصاب، تشکیل شبکه مسمومین در کشور با مرکزیت بیمارستان لقمان و نیز کمبود تجهیزات بخش های اورژانس و آی سی یو مسمومین و بازسازی این دو بخش، مطرح شد و وزیر بهداشت دستورات لازم را برای تامین این نیازها صادر کرد.
بسیاری از بخش های این بیمارستان مانند جراحی مغز و اعصاب و اورژانس در طرح ارتقای هتلینگ، بازسازی و نوسازی شده اند و اورژانس بیمارستان لقمان در سال گذشته، 16 هزار بیمار را پذیرش کرده و 95 درصد از بیماران اورژانس در کمتر از 6 ساعت و 97 درصد در کمتر از 12 ساعت به بخش های درمانی منتقل شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha