معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا دارو در پاسخ به اخباری مبنی بر واردات نوعی آبمیوه عربی به ایران، تاکید کرد: چندین سال است برای هیچ نوشیدنی‌ای از کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی و امارات مجوز واردات صادر نشده است.

هیچ نوشیدنی "عربی" مجوز واردات به ایران ندارد

سلامت نیوز:معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا دارو در پاسخ به اخباری مبنی بر واردات نوعی آبمیوه عربی به ایران، تاکید کرد: چندین سال است برای هیچ نوشیدنی‌ای از کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی و امارات مجوز واردات صادر نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مهندس سمیره صباح در ادامه توضیحاتش درباره "واردات نوعی نوشیدنی عربی به نام الخلیج و منتسب به یکی از وابستگان آل سعود" ضمن رد این موضوع، افزود: حتی دو فراورده نوشیدنی هم که از سالیان بسیار قبل مجوز داشته‌اند، دیگر موفق به اخذ مجوز جدید از این اداره کل نشده‌اند.

وی ادامه داد: در خصوص این مورد خاص هم به صراحت اعلام می‌شود که نوشیدنی مذکور دارای مجوز نبوده و احتمال این که بصورت قاچاق وارد شده باشد، وجود دارد.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: فرصت را مغتنم شمرده و اعلام می‌داریم که سیاست‌های کلان سلامت و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، همواره سر لوحه فعالیت‌های سازمان غذا و دارو بوده و خواهد بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha