مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی از عصر امروز، 29 خردادماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امروز آغاز می شود

سلامت نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی از عصر امروز، 29 خردادماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

به گزارش سلامت نیوز، حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور( شهریور 96) بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده از عصر امروز، 29 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و پنجم تیرماه پایان خواهد یافت.
به گفته وی، دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون استخدامی نیز بعدازظهر امروز بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.
توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه نحوه پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور اینترنتی است، داوطلبان باید پس از پرداخت مبلغ 330 هزار ریال به صورت الکترونیکی با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون استخدامی نیز از 31 مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا دوم شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به این سایت و پس از مشاهده کارت نسبت به دریافت پرینت مربوطه اقدام کنند.
توکلی افزود: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، سوم شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان در استانها برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ملاک تعیین حوزه انتخابی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آنان است، تصریح کرد: داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون، دفترچه های عمومی و اختصاصی را در جلسه آزمون دریافت می کنند که سوالات عمومی و اختصاصی با ضریب یک محاسبه می شود و به هر پاسخ اشتباه، یک سوم نمره منفی تعلق خواهد گرفت.
چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای تامین نیروی انسانی در دستگاه های متعددی همچون وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک صنعت و معدن، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت امور خارجه، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان ملی بهره وری ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق برگزار می شود.
همچنین 11 دستگاه اجرایی استان البرز شامل اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل دامپزشکی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی، استانداری البرز، سازمان بهزیستی و مرکز پزشکی قانونی این استان از جمله دستگاه های متقاضی جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون استخدامی هستند.
شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هر یک از دستگاه های استخدام‌کننده و دیگر اطلاعات مورد نیاز درباره این آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام که امروز همزمان با ثبت نام در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha