مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات اعطای کارت های جهیزیه به زوج های جوان گفت: فرایند اعطای کارت های جهیزیه تا نیمسال اول سال جاری انجام می شود.

جزئیات اعطای کارت جهیزیه به زوج‌های جوان

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات اعطای کارت های جهیزیه به زوج های جوان گفت: فرایند اعطای کارت های جهیزیه تا نیمسال اول سال جاری انجام می شود.

به گزارش سلامت نیوز، ناصر صبحی در گفت و گو با پانا، با اشاره به فرایند توزیع کارت های جهیزیه ویژه زوج های جوان اظهارداشت: در برنامه ریزی هایی که از سال گذشته انجام شده بود قرار بر این بود تا بودجه ای را برای تأمین بخشی از جهیزیه زوج های جوان در دستور کار قرار دهیم و هدف از این موضوع تسهیل در امر ازدواج جوانان است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رایزنی با کارخانه های تولید لوازم خانگی ایرانی گفت: هماهنگی با کارخانه های تولید لوازم خانگی برای خرید زوج های جوان از لوازم خانگی ایرانی آغاز شده است که امیدواریم بتوانیم فرایند اعطای کارت های جهیزیه را تا پایان نیمسال اول سال جاری آغاز کنیم.

وی همچنین درباره شرایط اعطای کارت جهیزیه نیز توضیح داد: قرار بر است که کارت هایی با رقم یکصد میلیون ریال به هر یک از زوجین اعطا شود و طول بازپرداخت این میزان که با سود اندکی در نظر گرفته شده سه سال خواهد بود.

صبحی در ادامه با یادآوری این مطلب که هدف دفتر ازدواج وزارت جوانان فقط تأمین جهیزیه جوانان نیست، گفت: برنامه های زیادی توسط دفتر ازدواج دنبال می شود که عمده اولویت گذاری ما بر روی مباحث آموزشی در راستای ازدواجی صحیح و عقلانی است اما حمایت از زوج های جوان در قالب برنامه های مختلف انجام می شود که با همکاری سایر دستگاه ها برنامه ریزی ها عملیاتی می شود.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: به عنوان نمونه یکی از برنامه هایی که به طور جدی در راستای تحکمی خانواده در دستور کار قرار دارد، برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ازدواج است که در دوره های مختلف به منظور آگاه سازی زوج های جوان انجام می شود و این دوره ها در تابستان سال جاری نیز تقویت خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha