دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران از تمامی کودکان و نوجوانان خلاق کشورمان در حوزه نقاشی، گرافیک و ویدئو دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال 2017 با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شرکت کنند. به گزارش دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، این سازمان از کودکان و نوجوانان 5 تا 19 ساله دعوت می‌کند که بر اساس شعار روز جهانی غذا پوستری را طراحی کنند. همچنین نوجوانان 13 تا 19 ساله دعوت می‌شوند که یک فیلم ویدئویی کوتاه یک دقیقه‌ای درباره راه‌حل‌هایی که برای مشکلات غذایی در نظر دارند، تولید کنند.

دعوت فائو از کودکان و نوجوان ایرانی برای شرکت در مسابقه روز جهانی غذا

سلامت نیوز:دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران از تمامی کودکان و نوجوانان خلاق کشورمان در حوزه نقاشی، گرافیک و ویدئو دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال 2017 با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شرکت کنند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، این سازمان از کودکان و نوجوانان 5 تا 19 ساله دعوت می‌کند که بر اساس شعار روز جهانی غذا پوستری را طراحی کنند. همچنین نوجوانان 13 تا 19 ساله دعوت می‌شوند که یک فیلم ویدئویی کوتاه یک دقیقه‌ای درباره راه‌حل‌هایی که برای مشکلات غذایی در نظر دارند، تولید کنند.
 

 دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران از تمامی کودکان و نوجوانان خلاق کشورمان در حوزه نقاشی، گرافیک و ویدئو دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال 2017 با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شرکت کنند.

به گزارش دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، این سازمان از کودکان و نوجوانان 5 تا 19 ساله دعوت می‌کند که بر اساس شعار روز جهانی غذا پوستری را طراحی کنند. همچنین نوجوانان 13 تا 19 ساله دعوت می‌شوند که یک فیلم ویدئویی کوتاه یک دقیقه‌ای درباره راه‌حل‌هایی که برای مشکلات غذایی در نظر دارند، تولید کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 10 نوامبر 2017 (19 آبان 1396) در آدرس اینترنتی www.fao.org/WFD2017-Contest بارگزاری کنند. در هر کدام از بخش‌ها سه برنده انتخاب شده و اسامی آنها در وب‌سایت «روز جهانی غذا» و نیز شبکه‌های اجتماعی فائو منتشر خواهد شد. برندگان هدایا و گواهینامه‌ای از فائو دریافت کرده و پوسترها و ویدئوهای منتخب در نمایشگاهی در رم به نمایش گذاشته خواهند شد. 

بر اساس اطلاعات موجود، در سال 2015، از هر هفت نفر یک نفر مهاجر بود. در چند سال اخیر، تعداد افراد مهاجر در سراسر جهان شاهد افزایش چشمگیری بوده است. بخش اعظم مهاجرین دارای سنین پایینی بوده و در حدود یک سوم آنها بین 15 تا 34 ساله هستند.

در سال 2015، در حدود 240 میلیون مهاجر بین‌المللی در جهان وجود داشتند، در حالیکه در سال 2013 در حدود 760 میلیون نفر نیز در داخل مرزهای کشور خودشان جابجا شدند.

فائو به منظور الهام بخشی بهتر به افکار نوجوانان، گروهی را به رهبری لورنزو ترانرا، تصویرگر و طراح برجسته ایتالیایی، به خلق کتاب تصویر اختصاص داده است. در کتاب سال 2017 راه‌حل‌هایی ارائه شده است تا این مهاجرین گزینه‌هایی برای ماندن در خانه‌های خودشان داشته باشند.

فائو هر ساله در تاریخ 16 اکتبر (25 مهرماه) با برگزاری مراسم‌های با‌شکوهی روز جهانی غذا را که مقارن با سالروز تاسیس این سازمان بین‌المللی است، در اقصی نقاط جهان گرامی می‌دارد. مراسم روز جهانی غذا در 150 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران با حضور تمامی دست اندرکاران امر تولید غذا برگزار می‌شود و به همین دلیل نیز این رویداد یکی از شناخته شده‌ترین روزهای موجود در تقویم جشن‌های مهم سازمان ملل متحد به شمار می‌رود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha