چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه سمند در محور اسلام آبادغرب – گیلانغرب خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن جان باختند و سه نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

5 کشته و مصدوم در پی واژگونی خودرو سمند

سلامت نیوز: سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه سمند در محور اسلام آبادغرب – گیلانغرب خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن جان باختند و سه نفر نیز راهی بیمارستان شدند.


به گزارش سلامت نبیوز به نقل از میزان، سرهنگ محمد حیدری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سمند در محور اسلام آبادغرب – گیلانغرب، عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد که راننده خودروی سمند به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه واژگون و به داخل پرتگاه سقوط کرده است، که در اثر این حادثه راننده و یک نفر سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده فوت و سه نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تعداد کشته‌ها و مصدومان این حادثه جدای از نحوه وقوع آن حکایت از شدت ناشی از پرت شدن خودرو به پرتگاه و عدم استفاده سرنشینان و راننده از کمربند ایمنی دارد.

حیدری اظهارکرد: میزان سرعت مطمئنه را هیچ کس تعیین نکرده و همه چیز بستگی به تشخیص راننده از قوانین فیزیکی، شرایط محیطی و شرایط خودرو دارد که بر اثر تجربه به دست می‌آید، لذا به تازه رانندگان توصیه اکید می‌کنیم در هر حال آهسته حرکت کنند و عجله و شتاب نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha