رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ابهر با اشاره به تاخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاری ابهر گفت: آخرین پرداختی در هفته پیش و مربوط به معوقات مهر ماه با ۲۰ درصد کسورات بود.

تاخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاران ابهری/پرستاران نجابت به خرج می دهند

سلامت نیوز:رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ابهر با اشاره به تاخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاری ابهر گفت: آخرین پرداختی در هفته پیش و مربوط به معوقات مهر ماه با ۲۰ درصد کسورات بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری،،محمدرضا مقدم  با بیان اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان پاسخ قانع کننده ای بابت این ۲۰ درصد کسورات برای پرستاران نداشتند، اظهار کرد: البته علت این کسورات را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه معوقات در قالب طرح قاصدک پرداخت می شود، افزود: در طرح قاصدک کارانه و اضافه کار با هم پرداخت و با ضریب مشترک محاسبه و پرداخت می شود به عبارتی هر چه میزان ساعت اضافه کار افزایش یابد بر حسب آن کارانه نیز اضافه می شود اما هم اکنون و در دو سال اخیر اضافه کار مجزا حساب و کارانه طبق روال قبل پرداخت می شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ابهر با بیان اینکه پرستاران نجیب تر از آن هستند که تاخیر در پرداخت معوقات سبب تاثیر سوء آن بر روی کیفیت کاری آنها شود، ادامه داد: پرستاران بیماران را از اعضای خانواده خود می دانند.

مقدم با اشاره به روحیه لطیف پرستاران و تاثیر این تأخیرها در تضعیف روحیه آنها در ادامه خاطر نشان کرد: نجابت پرستاران در اعتراض نکردن به این این تأخیر در پرداخت ها نباید سبب بی تفاوتی مسئولان نسبت به پرداخت به موقع شود.

وی یادآور شد: وجدان کاری مانع تأثیر این تأخیرها بر کیفیت کاری پرستاران می شود و مسئولان بکوشند دست کم کارانه و اضافه کار را با تأخیر حداکثر ۳ ماهه پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha