شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 216460

برخی افراد برنامه پیاده‌روی روزانه خود را به 10 هزار گام محدود می کنند. اما پیاده‌روی به طور منظم در طول روز می تواند به ارتقا سلامت روانی و جسمی شما کمک کند.

3 دلیل برای پیاده‌روی بیشتر

سلامت نیوز: برخی افراد برنامه پیاده‌روی روزانه خود را به 10 هزار گام محدود می کنند. اما پیاده‌روی به طور منظم در طول روز می تواند به ارتقا سلامت روانی و جسمی شما کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، پیاده‌روی یکی از فعالیت های ورزشی محبوب در جهان است و شاید آگاهی از این که پیمودن چند گام بیشتر در روز می تواند تفاوتی چشمگیر در سلامت و بهزیستی جسمانی و روانی انسان ایجاد کند، انگیزه بیشتری برای انجام این کار در شما شکل دهد.

به گزارش "منز فیتنس"، برخی افراد برنامه پیاده‌روی روزانه خود را به 10 هزار گام محدود می کنند. اما پیاده‌روی به طور منظم در طول روز می تواند به ارتقا سلامت روانی و جسمی شما کمک کند.

از فواید پیاده‌روی هر چه بیشتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- موارد مختلف را در زندگی خود بهتر مدیریت می کنید. هر چه گام های بیشتری در طول روز بردارید، احتمال مدیریت بهتر استرس نیز افزایش می یابد.

- بیشتر لبخند می زنید. افرادی که از نظر جسمانی فعال هستند و پیاده‌روی بخشی ثابت از فعالیت های روزانه آنها محسوب می شود، نسبت به همتایان کم تحرک خود شادتر هستند و این حقیقتی انکارناپذیر است.

- وزن خود را کاهش می دهید، دور کمرتان کوچک می شود و بیشتر عمر می کنید. 15 هزار گام در روز معادل طی مسافتی هفت مایلی (11.2 کیلومتر) است که این میزان پیاده‌روی روزانه برای حفظ وزن سالم، اندازه مناسب دور کمر و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی مفید محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha