ترافیک در ۵ محور مواصلاتی کشور نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک در ۵ محور مواصلاتی کشور نیمه سنگین است/ مسدود بودن ۳ محور اصلی

سلامت نیوز: ترافیک در ۵ محور مواصلاتی کشور نیمه سنگین گزارش شده است.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در ۵ محور تهران - کرج، کرج - قزوین، آزادراه قزوین - زنجان، کرج - چالوس و هراز نیمه سنگین است.

بر این اساس ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران -کرج از پل فردیس تا پل کلاک، باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس، استان قزوین محور آزادراه قزوین - زنجان، جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده پل زنگوله و جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین است.

براساس این گزارش، همچنان محورهای اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، استهبان - نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان مسدود است.

آزادراه قم به تهران از ۲۹ فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده عوارضی روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۷ و روزهای سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۷ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۸ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸ تا ۱۴ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه قم به تهران از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۳۱ مردادماه در محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸ تا ۱۸ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد -ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵ - از ۱۶ خردادماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷ تا ۱۷ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تن‌ها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور دیزین - شمشک کیلومتر صفر الی ۲۱ از ۲۷ خردادماه تا ۳۰ آبان ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۷ تا ۱۸ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می‌شود.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha