وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از ارجاع بخشی از پرونده امیرحسین به کارشناسی خبرداد و گفت: حکم این بخش از پرونده ظرف ده روز آینده صادر می شود.

ارجاع پرونده قتل ستایش قریشی به کارشناسی/ صدورحکم ظرف ۱۰روز آینده

سلامت نیوز:وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از ارجاع بخشی از پرونده امیرحسین به کارشناسی خبرداد و گفت: حکم این بخش از پرونده ظرف ده روز آینده صادر می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،مجتبی فرحبخش ، در پاسخ به این سؤال که آیا حکم بخشی از پرونده قتل ستایش قریشی که اخیراً در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت، صادر شده است؟ گفت: این بخش از پرونده مربوط به آرش البکاره و مهرالمثل بود ۱۶خردادماه در دادگاه کیفری موردبررسی قرار گرفت. در این جلسه استدلالهای حقوقی و قانونی پیرامون موضوع مورد دادخواست و همچنین دیه، مطرح شد.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی اظهارداشت: با توجه به مباحث مطرح شده در رابطه با پرداخت مهرالمثل و آرش‌البکاره، نتیجه دادگاه به کارشناسی ارجاع داده شده و حکم صادر نشده است.

فرحبخش در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال برگزاری جلسه دیگری با موضوع دیه و آرش البکاره وجود دارد؟ گفت: جلسه دیگری برگزار نمی‌شود و پس از ارجاع به کارشناسی، ظرف ده روز آینده حکم صادر خواهد شد.

رسیدگی به پرونده «قتل ستایش» در شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد. بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی عیناً تأیید شد. بخشی از پرونده که مربوط به آرش البکاره و مهرالمثل بود، مفتوح است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha