معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با کنترل پیش‌سازهای شیشه، تولید این مواد در کشور کاهش چشمگیری داشته است.

کاهش چشمگیر تولید شیشه در کشور/ قیمت شیشه به کیلویی 50 میلیون تومان رسید

سلامت نیوز: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با کنترل پیش‌سازهای شیشه، تولید این مواد در کشور کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش سلامت نیوز، پرویز افشار در گفت‌وگو با میزان گفت: با کنترل پیش‌سازهای شیشه میزان تولید شیشه در کشور به‌شدت کاهش یافته است و در حال حاضر با تغییر شرایط لابراتوارهای تولید شیشه نسبت به گذشته، این امر به‌عنوان مشکلی جدی در کشور محسوب نمی شود.

وی افزود: با کمبود پیش‌سازهای شیشه ، تلاش کشورهای همسایه در سمت غرب و شرق برای تولید بیشتر این مواد در کشورمان ، چندین برابر شده است. این در حالی است که تاکنون محموله‌هایی در قسمت غربی و جنوب شرقی کشور کشف شده است که نشانه اهتمام قاچاقچیان در ارائه شیشه در لفافه، برچسب‌ها و پوشش مشابه شیشه در ایران است که با وارد کردن نه تنها شیشه بلکه سایر مواد مانند ترامادول به کشور، بازار خوبی را در ایران ایجاد کنند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: قیمت شیشه با کنترل پیش‌سازها از کیلویی 5 تا 10 میلیون تومان افزایش بی‌سابقه‌ای داشته و به حدود 100 میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر با قیمت بین 40 تا 50 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: کاهش تولیدشیشه در کشور، منجر به افزایش قیمت این مواد شده است. بنابراین اقزایش قیمت این ماه مخدر نشان می‌دهد ما در برابر پیش‌سازهای شیشه تاکنون مبارزه‌ای موفق داشته‌ایم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha