معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از درخواست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در مراحل رسیدگی به لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگلبانان خبر داد.

درخواست ابتکار از لاریجانی برای تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت از محیط‌بانان

سلامت نیوز:معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از درخواست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در مراحل رسیدگی به لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگلبانان خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، محمد مجابی با اشاره به نقش کلیدی و مهم محیط‌بانان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط‌بانان با آموزش‌های جدی در حوزه مسائل پژوهشی و حفاظت، از طبیعت پاسداری می‌کنند.

وی افزود: به علت همین نقش مهم و ارزنده و برای برخوردار شدن محیط‌بانان از کلیه حمایت‌های قانونی، رئیس جمهور در اردیبهشت ماه سال جاری، لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

مجابی با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگلبانان در حال حاضر در معاونت قوانین مجلس در حال بررسی است.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن یادآوری همکاری‌های خوب رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان حفاظت محیط زیست در تقنین قوانین، خاطرنشان کرد: تصویب لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگلبانان گامی مهم در حمایت از این قشر خدوم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور خواهد بود.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha