وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سوالات آزمون ارشد پزشکی از نظر سختی، کیفیت و سازگاری با منابعی که از قبل اعلام شده مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: این آزمون هفته آینده با نظارت کامل بخش‌های امنیتی برگزار می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

نظارت کامل امنیتی برای برگزاری آزمون ارشد پزشکی

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سوالات آزمون ارشد پزشکی از نظر سختی، کیفیت و سازگاری با منابعی که از قبل اعلام شده مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: این آزمون هفته آینده با نظارت کامل بخش‌های امنیتی برگزار می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح مرکز سنجش و آموزش پزشکی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشحالیم که مجموعه علوم پزشکی صاحب ساختمان مرکز سنجش شد. البته در دو دهه گذشته تلاش‌های زیادی در این راستا انجام شده بود که با استفاده از افراد مجرب و موسسان سازمان سنجش آموزش کشور این ساختمان امروز به بهره‌برداری عملی رسید.

وی با بیان اینکه آزمون‌های پزشکی بر عکس سایر آزمون‌ها از حساسیت بالایی برخوردارند، گفت: همانطور که در آزمون سراسری حساسیت‌های زیادی وجود دارد، در این حوزه نیز برای دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی حساسیت‌ها بسیار بالا است و افراد در حدود 80 رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در حال حاضر از نظر طراحی، امنیت و سهولت امکاناتی فراهم شده که به قضاوت‌ها کمک می‌کند تا حقوق مردم رعایت شود.

دکتر هاشمی با اشاره به برگزاری آزمون ارشد پزشکی در هفته آینده اظهار کرد: جزئیات این آزمون از طریق مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام می‌شود ولی آنچه که مهم است طراحی آزمون است که در طول سال انجام شده و بانک‌های سئوال متعددی وجود دارد که هم از نظر سختی و کیفیت و سازگاری با منابعی که از قبل اعلام شده سئوالات تطبیق داده می‌شود و در حال حاضر نیز مسئولان این آزمون در قرنطینه کامل هستند و بخش‌های امنیتی نظارت کامل را دارند تا حقی از کسی ضایع نشود.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha