رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس دستورالعملی که به تمامی معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در قالب شناسه نظارت کارگاهی جهت سهولت در امر تولید آزاد شده است.

تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در قالب شناسه نظارت کارگاهی آزاد شد

سلامت نیوز:رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس دستورالعملی که به تمامی معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در قالب شناسه نظارت کارگاهی جهت سهولت در امر تولید آزاد شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر رویا تالاری گفت: در سالجاری که با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، در این راستا اداره تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو این موضوع را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است.

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان داخلی یکی از موضوعات مهمی است که در این اداره برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شده است تا بتوانیم در شکوفایی اقتصاد کشور سهیم باشیم.

تالاری ادامه داد: بر اساس دستورالعملی که با امضای دکتر بهروز جنت، مدیر کل نظارت و رزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به تمامی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی در قالب شناسه نظارت کارگاهی جهت سهولت در امر تولید آزاد شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی گفت: تولیدکنندگان می‌توانند بر اساس این دستورالعمل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی را طبق قوانین و ضوابط بهداشتی و الگو قرار دادن کیفیت در قالب شناسه نظارت کارگاهی تولید کنند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: تمامی محصولات تولیدی کارگاهی همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی آزمایش و کارشناسی می‌شوند و در صورت مغایرت با قوانین و ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو تایید نمی‌شوند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha