رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و محدودیت‌های اعمال شده در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

مسدودیت جاده شمشک به دیزین/ لغزندگی جاده‌های گیلان و مازندران

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و محدودیت‌های اعمال شده در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک در ورودی کلان‌شهر تهران هستیم. حجم ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران، محدوده پل استاندارد و پل فردیس تا پل کلاک هم ترافیک سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور باز است و حرکت در آنها جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به مسدود بودن محور دیزین به شمشک گفت: این محور به علت انفجار برای انجام عملیات راه‌سازی از ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته (شنبه) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در محور رامسر در استان مازندران شاهد بارش باران هستیم و پیش‌بینی می‌شود که امروز راه‌های مواصلاتی در استان گیلان و بخشی از استان مازندران به علت بارش باران لغزنده باشد. از همین رو از رانندگان درخواست می‌شود که با توجه به سفرهای تابستانی به این دو استان، دقت کافی را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha