تعدادی از نمایندگان پزشک مجلس شب گذشته جلسه‌ای مشترک با وزیر بهداشت برگزار کردند و در این جلسه خواستار حضور مجدد او در کابینه دولت دوازدهم شدند.

درخواست نمایندگان پزشک مجلس از«قاضی‌زاده»برای حضور مجدد در کابینه دولت روحانی

سلامت نیوز:تعدادی از نمایندگان پزشک مجلس شب گذشته جلسه‌ای مشترک با وزیر بهداشت برگزار کردند و در این جلسه خواستار حضور مجدد او در کابینه دولت دوازدهم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمدجواد جمالی، نماینده فسا  در این باره گفت: جمعی از پزشکان مجلس شب گذشته جلسه‌ای با وزیر بهداشت شرکت کرده که در این جلسه وزیر درباره آخرین وضعیت اجرای طرح تحول سلامت توضیحاتی را مطرح کرد.

به گفته وی، بیشتر مباحث مطرح شده در این جلسه در حوزه اقتصادی، عدم وجود منابع پایدار مالی در حوزه طرح تحول سلامت، مشکلات بیمه ها و تجمیع نشدن آنها بود که وزیر نیز در این باره مبحثی را مطرح کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت برای حضور در کابینه دوازدهم درخواست کرده است، اکثر نمایندگان حاضر در این جلسه از آقای قاضی زاده خواستند که این پیشنهاد را بپذیرند. چون ایشان علاوه بر توانمندی‌هایش طراح طرح تحول سلامت بوده و طبیعتا با ادامه کار این نگرانی دیگر وجود ندارد که این طرح ابتر بماند. طرحی که باعث رضایت‌مندی مردم شده است. وزیر نیز در پاسخ به درخواست نمایندگان گفت که در حال بررسی پیشنهاد رئیس‌جمهور است.

ابوالفضل سروش عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین رابطه در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به این جلسه گفت: وزیر بهداشت و درمان علاقه ای به ماندن ندارد. قبلا نیز در اواسط همین دولت گفته بود در کابینه بعد نخواهد ماند، اما نمایندگان پزشک مجلس در این جلسه از او خواستند که کارش را ادامه دهد که وزیر بهداشت توضیح داد رئیس‌جمهور برای سومین بار از او خواسته در کابینه بعدی باشد که او نیز در نهایت گفته بعد از تعیین تیم سیاسی و اقتصادی کابینه در صورتی که آنها در حد انتظارات و خواست و مطالبه مردم باشد، می ماند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha