او در این مصاحبه تاکید کرد که درباره حضورش در کابینه دوازدهم با او صحبت شده ولی تا تضمینی وجود نداشته باشد که ما را آزار و اذیت نکنند حضور پیدا کردن نمیتواند مشکلات مردم را حل کند.

آقای وزیر برای خدمت به مردم شرط نگذارید،تضمین نخواهید، راهتان را ادامه دهید

سلامت نیوز-*زهرا خوشحالی: در یک مصاحبه ویدئویی از وزیر بهداشت درباره شریط حضور و یا عدم حضور وی در کابینه دولت دوازدهم سوال شد .

به گزارش سلامت نیوز، او در این مصاحبه تاکید کرد که درباره حضورش در کابینه دوازدهم با او صحبت شده ولی تا تضمینی وجود نداشته باشد که ما را آزار و اذیت نکنند حضور پیدا کردن نمیتواند مشکلات مردم را حل کند.

وی در بخش دیگر این ویدئوی کوتاه میگوید من زمانی جانم را برای کشور میدهم که نهادهایی که ادعای انقلابی گری دارند و به نهادهای مقدس وابسته اند دیگر ما را نزنند.

نمیشود دستگاه ها و نهادهایی که اعتبار و پول خود را از مردم  و شهدا و انقلاب گرفته اند با شایعه سازی و فضاسازی در حوزه ای که روح و روان مردم سر و کار دارد مردم را تحریک کنند.

وزیر بهداشت در حالی از اتهام زنی ها گلایه دارد که پیشتر به بزرگانی چون آیت الله بهشتی و حتی همین اواخر با آیت الله هاشمی نیز اتهام زنی هایی بسیاری شد. همانطور که آیت الله بهشتی در زمان خود مورد بی مهری و جفا قرار گرفت و آیت الله هاشمی هم در زمانه ما مظلوم واقع شد و مورد اتهام زنی‌ها وشایعهسازی‌ها بسیا زیادی قرار گرفت.

خود آقای روحانی با بدترین شرایط دولت را تحویل گرفت و صادقانه کمر به خدمت مردم بست و بارها و بارها از همین وزیر بهداشت و اقدامات ارزشمندش حمایت کرد. حمایت که شاید از دیگر وزرا کمتر صورت میگرفت اما دکتر هاشمی مدام در مصاحبه های مختلف دم به گلایه گشوده و از رفتن سخن میگوید.در حالیکه خود دکتر روحانی مورد شدیدترین تخریبها و آزارها قرار گرفته، چگونه میتواند چنین تضمینی به وزرا بدهد؟آقای وزیر برای خدمت به مردم شرط و تضمین نخواهید ، ادامه دهید ، همانطور که شرایط بحرانی دارو و درمان را در طی سالهای گذشته مدیریت کردید .

مگر در برنامه اجرایی برجام وزیر خارجه کم مورد عتاب قرار گرفت. برنامه ای که با مدیریت و حمایت مستقیم رهبری انقلاب صورت گرفت و جز مهم ترین و درخشانترین دستاوردهای دوران معاصر است ولی دکتر ظریف یکبار گلایه نکرد .

آقای هاشمی باید بدانید که عده‌ای از افراد کاسبی‌شان ایجاد همین شایعات و اتهام زنی هاست و از این طریق ارتزاق می‌کنند و هویت سیاسی خودشان را بر اساس اتهام زنی‌ها و شایعه سازی‌ها تعریف می‌کنند اما دولت دوازدهم در حال حاضر نیاز به نیروهایی دارد که بتوانند در سطح مدیریت کلان در چنین شرایطی  حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

آقای دکتر هاشمی طرح تحول سلامت که در دوران صدارت جنابعالی به انجام رسید باید ادامه داشته باشد و این مستلزم حضور شما در کابینه است وگرنه ممکن  است با روی کار آمدن شخص دیگری اینکار در نیمه راه رها شده و به سرمنزل مقصود نرسد.

*سردبیر

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha