دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

برادر قاتل آتنا می‌گوید که پس ازاین حادثه مردم شهر با خانواده آنها رفتار بدی داشته و همسر و فرزندان قاتل، سرگردان شده‌‌اند.

فرار همسر و فرزندان قاتل آتنا از شهر

سلامت نیوز: برادر قاتل آتنا می‌گوید که پس ازاین حادثه مردم شهر با خانواده آنها رفتار بدی داشته و همسر و فرزندان قاتل، سرگردان شده‌‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، رسیدگی به پرونده قاتل آتنا كوچولو در حالی ادامه دارد كه خانواده قاتل به‌رغم اینكه در كشف راز جنایت به پلیس و دستگاه قضایی كمك زیادی كرده و برای این اتفاق داغدارند، اما از سوی مردم شهر مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.یكی از برادران قاتل در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: ما 7برادر و یك خواهریم. خانواده‌مان مذهبی هستند و برادر كوچكترم جوان‌ترین خادم مسجد محل بود اما حالا كه این اتفاق افتاده، مردم ما را به چشم دیگری می‌بینند.

درحالی‌كه اسماعیل(قاتل آتنا) تنها عضو از خانواده ما بود كه رفتار درستی نداشت و از وقتی وارد بازار شد، پول‌پرست شد و در نهایت هم جنایتی كه رقم زد، نه‌مردم شهر، كه ما را هم شوكه كرد. مرد جوان ادامه می‌دهد: به‌خاطر قتل آتنا، ما هم عزاداریم و هم شرمنده. اما اگر كمك ما نبود، شاید راز این پرونده فاش نمی‌شد. از وقتی برادرم دستگیر شد و پلیس گفت كه به او مظنون است، ما دنبال راهی بودیم تا به كشف حقیقت كمك كنیم تا اینكه یك روز برادرم از زندان با همسرش تماس گرفت و گفت كه مقداری موادمخدر در پاركینگ دارد و از او خواست كه مواد را جابه‌جا كند تا پلیس شك نكند.

وقتی همسر برادرم این مسئله را به ما گفت، شك كردیم. برای همین ماجرا را به پلیس و دادسرا خبر دادیم. اگر تماس ما نبود، پلیس از ماجرای پاركینگی كه برادرم در خانه همسایه داشت باخبر نمی‌شد. از سوی دیگر چون اعتراف نكرده بود، قرار بود به‌زودی آزاد شود و اگر آزاد می‌شد حتما جسد را ناپدید می‌كرد. اما تماس ما باعث شد كه جسد آتنا در بشكه پلاستیكی در پاركینگ كشف شود و به این ترتیب راز پرونده فاش شد. پس از این اتفاق ما هم به آرامش رسیدیم.

چرا كه انتظار یك خانواده به پایان رسیده و سرنوشت آتنا روشن شده بود. اما پس از این ماجرا، مردم به مغازه‌ برادرم حمله كردند و آنجا را آتش زدند. حال آنكه مغازه اجاره‌ای بود. پس از این ماجرا، از همسر برادرم خواسته شد كه شهر را ترك كند. او دست دختر و 2پسرش را گرفت و رفت. اما هیچ‌كس نپرسید كه آنها چطور باید روزگارشان را بگذرانند و كجا بروند. درصورتی كه باید امنیت آنها كه نقشی در این ماجرا نداشتند تأمین می‌شد.

اگر همسر برادرم نبود، جسد آتنا پیدا نمی‌شد. علاوه بر او تعدادی از برادرهایم هم مجبور شدند برای مدتی شهر را ترك كنند و حتی در محل كارشان حاضر نشوند. حتی مادرم زمانی كه برای خرید نان بیرون می‌رود، رفتار بدی با او می‌شود. برادرم با بقیه برادرهایش هم ارتباط زیادی نداشت. سال 81، از همسر اولش جدا شد و حدود یك سال و نیم بعد دوباره ازدواج كرد و نه همسر و نه فرزندانش خبر نداشتند كه او دست به چه كاری زده است.

اما حالا ما هم داریم تاوان اشتباه هولناك برادرم را می‌دهیم و حتی عده‌ای از طریق تلگرام اخباری جعلی منتشر می‌كنند كه نشان دهند ما هم مثل اسماعیل هستیم.‌ با این حال با همه بدرفتاری‌هایی كه نسبت به ما شده، باز هم خوشحالیم كه همكاری ما باعث شد جسد آتنا كشف و این راز فاش شود. براساس این گزارش رسیدگی به پرونده قاتل آتنا در حالی ادامه دارد كه روز گذشته، سخنگوی قوه‌قضاییه نیز از نقش خانواده قاتل در پیدا شدن جسد دختربچه گمشده گفت و اینكه دستگاه قضایی پیگیر پرونده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha