سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 218418

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در کشور تا روز جمعه آینده هر روز گرمتر می شود.

افزایش گرما در کشور تا جمعه آینده

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در کشور تا روز جمعه آینده هر روز گرمتر می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،معصومه احمدی ، اظهارد اشت:در خراسان جنوبی طی دو روز آینده روند کاهش دما اتفاق افتاده اما از روز جمعه تا آخر هفته آینده دما افزایش می یابد. در 24 ساعت گذشته طبس با دمای 40 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بود.

وی در مورد هوای چهارمحال و بختیاری گفت: آسمان این  استان صاف بوده و عصر امروز در ارتفاعات شاهد بارش باران هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی وارد شده به کشور به طور تقریبی خارج شده است، افزود: تنها در بخش هایی از سیستان وبلوچستان، هرمزگان و فارس ابرهای باران زا عصر امروز آخرین فعالیت خود را دارند.

احمدی با بیان اینکه گرد و خاک در پی وزش بادهای 120 روزه در سیستان وبلوچستان تا آخر هفته ادامه دارد، تاکید کرد: در هفته آینده از شدت گرد و خاک در مناطق شمالی سیستان وبلوچستان کاسته می شود. البته دما  در این استان هفته آینده با کاهش وزش باد افزایش می یابد.

وی با  اعلام اینکه هوا تا روز جمعه آینده هر روز گرمتر می شود، گفت: با پایداری هوا در هفته آینده شاهد افزایش گرما در کشور هستیم. بیشترین افزایش دما در جنوب شرق و جنوب غرب کشور رخ می دهد. دمای هوای اهواز روز گذشته به 50 درجه رسید که این میزان بازهم افزایش می یابد. همچنین شهرهای مهران، ایلام و موسیان هم دمای بیش از 50 درجه را تجربه می کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دما در تهران خبر داد و افزود: تهران از فردا به تدریج هر روز گرمتر می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha