همیشه خرید محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی اصل از برندهای معتبر، دغدغه بسیاری از بانوان ما بوده‌است و با توجه به داغ شدن بازار محصولات کُپی و قاچاق، پیدا کردن محصولات مورد علاقه اصل برای علاقه‌مندان به یک چالش تبدیل شده‌است

فروشگاه اینترنتی روبان؛ یک خرید مطمئن، یک تجربه زیبا

سلامت نیوز: همیشه خرید محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی اصل از برندهای معتبر، دغدغه بسیاری از بانوان ما بوده‌است و با توجه به داغ شدن بازار محصولات کُپی و قاچاق، پیدا کردن محصولات مورد علاقه اصل برای علاقه‌مندان به یک چالش تبدیل شده‌است.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی روبان با هدف ارائه محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی اصل و خدماتی که بانوان ایرانی شایسته آن هستند از فروردین 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و با استقبال قابل توجه کاربران به ویژه بانوان مواجه شد.

روبان با بهره‌گیری از امکانات دنیای دیجیتال و فضای آنلاین، تجربه خرید آسان و مطمئن محصولات زیبایی و آرایشی را برای کاربران به ارمغان آورد.

تنوع محصولات، برگ برنده روبان

تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی روبان، به کاربران این وبسایت قدرت مقایسه و انتخاب خوبی می‌دهد؛ همچنین ارائه محصولات اصل و از برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی مانند رنگ مو  و خط چشم ، محصولات مراقبت از پوست و زیورآلات خاص از برندهای جهانی،  تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید اینترنتی را برای کاربرانش رقم می‌زند.

این ویژگی زمانی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که متوجه می شویم روبان تنها مرکز معتبر فروش بسیاری از محصولات زیبایی منحصر به فرد است. به این صورت که یافتن بسیاری از محصولات موجود در روبان، در سایر فروشگاه‌های آنلاین و حتی آفلاین کار ساده‌ای نخواهد بود.

تخفیف‌های ویژه و فرصت‌های طلایی خرید آنلاین                   

از ویژگی‌های شایان ذکر فروشگاه روبان می‌توان به ایجاد فرصت‌های طلایی برای خرید و ارائه تخفیف‌های ویژه اشاره کرد.

روبان معمولا در همه ایام سال و به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای محصولات متنوع در نظر می‌گیرد و علاوه بر وبسایت، این تخفیف‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند کانال تلگرام و صفحه خود در اینستاگرام به اطلاع مخاطبان و دنبال‌کنندگان خود می‌رساند.

همچنین می‌توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت روبان از طریق ایمیل از  تخفیف‌های ویژه تنها فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات زیبایی و آرایشی کشور باخبر شوید.

آسان سفارش دهید و آسان تحویل بگیرید

طراحی ساده و در عین حال جذاب وبسایت فروشگاه روبان، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر را برای کاربر بسیار ساده کرده است.

 

 

همچنین روبان با استفاده از امکانات دیجیتال و بهرمندی از سیستم پشتیبانی قدرتمند در کمترین زمان ممکن سفارش‌های کاربران را به دست آن‌ها می‌رساند؛ همینطور امکان بازگشت کالا تا هفت روز نیز تجربه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از این فروشگاه اینترنتی را به تجربه‌ای مطمئن و خریدی لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

از روبان بپرسید

این فروشگاه اینترنتی با هدف ارتقا سبک زندگی و دانش بانوان درباره مفاهیمی مانند زیبایی و سلامت عمومی با به کارگیری کارشناسان مجرب، مجله اینترنتی روبان(rubanmag) را راه‌اندازی کرده‌است و از این طریق به روزترین مقالات تخصصی زیبایی را به انتشار می‌رساند. زیبایی، مد، روانشناسی و سلامت از جمله موضوع‌های مقالات مجله روبان هستند که روزانه در rubanmag.com به انتشار می‌رسند.

 

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مراقبت از بدن در فروشگاه اینترنتی روبان

روبان با معرفی و ارائه تازه‌ترین محصولات برندهای مطرح دنیا و بررسی ویژگی‌های آن‌ها به مرجعی تخصصی و قابل اعتماد برای کسب آگاهی و خرید مطمئن محصولات زیبایی تبدیل شده‌است وهمه این ویژگی‌ها امکان یک تجربه خوشایند از خریدی آسان و مطمئن را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم کرده‌است.

 تجربه‌ خریدی که درخور بانوان ایرانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha