پدر کودک معروف حادثه تروریستی مجلس گفت: از رییس و نمایندگان محلس تقاضا دارم به فریاد ما برسند، امید من و خانواده‌ام برای درمان «عماد» به دستان نمایندگان مجلس دوخته شده است و از آنها تقاضا دارم به ما کمک کنند.

درخواست پدر «عماد» از رئیس مجلس

سلامت نیوز:پدر کودک معروف حادثه تروریستی مجلس گفت: از رییس و نمایندگان محلس تقاضا دارم به فریاد ما برسند، امید من و خانواده‌ام برای درمان «عماد» به دستان نمایندگان مجلس دوخته شده است و از آنها تقاضا دارم به ما کمک کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعیل‌نژاد پدر «عماد» کودک مشهور حادثه تروریستی مجلس  در خصوص روند ادامه درمان فرزندش گفت: پس از منتشر شدن عکس عماد و مصاحبه‌های رسانه‌ها و مطلع شدن مسئولان وزارت بهداشت از بیماری فرزندم ملاقاتی را با وزیر بهداشت انجام دادم که در آن جلسه وزیر بهداشت با صدور نامه‌ای ما را برای درمان «عماد» به بیمارستان شریعتی ارجاع داد.

وی افزود: متاسفانه پس از مراجعه به بیمارستان شریعتی و دادن نامه وزیر بهداشت به مسئولان بیمارستان بر خلاف انتظار ما هیچ کس به نامه ما توجهی نکرد و تصاویر آوارگی ما نیز در پشت درب‌ اتاق‌های بیمارستان موجود است.

اسماعیل نژاد تصریح کرد: با ناامیدی از کمک مسئولان وزارت بهداشت راهی شهرمان شدیم اما پس از چند روز با ما تماس گرفتند که برای حضور در برنامه شبکه یک به تهران بیایید و تمام هزینه رفت و برگشت شما و مکانی برای اسکان در اختیارتان قرار می‌دهیم.

وی گفت: اما بازهم از ما فقط در راستای تبلیغات استفاده شد و کسی به داد ما نرسید، اکنون بعد از گذشت چندین ماه من به نقطه اول رسیده‌ام و تنها امیدم کمک رییس و نمایندگان مجلس است.

پدر عماد در پایان گفت: از نمایندگان و رییس مجلس تقاضا دارم به فریاد ما برسند، ما هم جزو گروگان‌های آن روز مجلس بودیم و همان زمان هم برای درخواست کمک از شما به مجلس آمده بودیم. امید من و خانواده‌ام برای درمان «عماد» به دستان نمایندگان مجلس دوخته شده است و از آنها تقاضا دارم به ما کمک کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha