دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

«یوسف بهمن‌آبادی» پسر بچه 3.5 ساله‌ای که طی روزهای گذشته اخبار پیرامون گم شدنش به شدت مورد توجه بود، پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

چه کسی یوسف را ربوده بود؟

سلامت نیوز: «یوسف بهمن‌آبادی» پسر بچه 3.5 ساله‌ای که طی روزهای گذشته اخبار پیرامون گم شدنش به شدت مورد توجه بود، پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

دایی یوسف درباره جزییات گم شدن و نحوه پیدا شدن او توضیحاتی را ارائه کرد.رضا بهمن آبادی، دایی یوسف که از ابتدا درگیر مساله پیدا کردن یوسف بود، درباره جزئیات پیدا شدن او به خبرنگار آنا گفت: بعداز ظهر روز گذشته (ساعت7:30) خانمی با من تماس گرفت و اعلام کرد که یوسف نزد اوست و در همان محلی که یوسف گم شده بود، قرار گذاشت تا یوسف را به ما تحویل دهد.

وی ادامه داد: زمانی که در محل گم شدن یوسف (خیابان ایرانمهر) حاضر شدیم، آن خانم یوسف را به ما تحویل داد و مدعی شد 27 تیر ماه یوسف را تنها در خیابان دیده و او را با خود برده تا از او مراقبت کند.بهمن آبادی با بیان اینکه خانواده یوسف آن روز برای مهمانی به این محل رفته بودند، اضافه کرد: یوسف در پارکینگ مشغول بازی بوده که ناگهان در را باز می‌کند و به خیابان می‌رود.

وی توضیح داد: چند روز قبل دوربین‌های محل حادثه را چک کردیم و متوجه شدیم که یوسف را یک خانم با خود برده است که همین موضوع به عنوان یک سرنخ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دایی یوسف با بیان اینکه روز گذشته پس از تحویل گرفتن یوسف در کلانتری حاضر شدیم تا در این باره پرونده را تکمیل کنیم، عنوان کرد: پدر یوسف از این خانم شکایت کرده است.

وقتی از او جویا شدیم که چرا طی چند روز گذشته که در فضای مجازی عکس یوسف دست به دست می‌شد او را تحویل ندادی، مدعی شد که او اهل فضای مجازی نیست و روز گذشته یکی از دوستانش متوجه می‌شود که یوسف همان کودکی است که نزد اوست.

بهمن‌آبادی تصریح کرد: این صحبت‌ها در حالی از سوی این خانم مطرح می‌شود که ما اعلامیه گم شدن یوسف را در تمام محل به دیوار چسبانده بودیم.به گفته وی یوسف هم‌اکنون از لحاظ وضعیت جسمانی در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

دایی یوسف این شایعه که فردی که یوسف را با خود برده از اقوام آنهاست، تکذیب کرد.بهمن‌آبادی درباره نقش فضای مجازی در پیدا شدن یوسف گفت: اگر فضای مجازی و فشارهای آن نبود شاید ما نمی‌توانستیم یوسف را پیدا کنیم. از مردم هم تشکر می‌کنیم که طی این مدت با ما همدردی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نویسنده ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    0 0
    معمولا افراد گمشده رو به پلیس تحویل میدن نه اینکه با خودشون ببرند تا ازش مراقبت کنند