رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، از توزیع ۱۰۰ هزار واحد واکسن برای واکسیناسیون زائران ایرانی حج تمتع ۹۶ خبر داد.

توزیع ۱۰۰ هزار واحد واکسن در بین زائران ایرانی حج تمتع

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، از توزیع ۱۰۰ هزار واحد واکسن برای واکسیناسیون زائران ایرانی حج تمتع ۹۶ خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر سیدعلی مرعشی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه واکسیناسیون حجاج وجود ندارد، درباره چگونگی ارائه خدمت به زائران ایرانی که از خارج کشور به حج می‌روند یا ایرانیانی که با پاسپورت غیرایرانی به حج رفته‌اند، گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا اسامی زائران ایرانی که از خارج کشور به حج رفته یا حتی پاسپورت کشور دیگری را دارند، از سوی سازمان حج و زیارت در اختیار مرکز پزشکی هلال‌احمر قرار گیرد و بر این اساس به این زائران تمامی خدمات درمانی لازم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه جای آموزش کمک‌های اولیه امداد و نجات در حج خالی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس با مجوز بعثه مقام معظم رهبری، پس از تعیین هفت قطب کشوری؛ برنامه‌ریزی لازم برای ارائه آموزش به زائران، مدیران کاروان‌ها، افراد ستاد بعثه مقام معظم رهبری، پزشکان و ... انجام و آموزش‌های لازم به گروه‌های هدف ارائه شد.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha