چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 219231

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای ارتقای کیفی مواد غذایی واردات روغن پالم را از 750 به 400 هزار تن در سال جاری کاهش داده ایم.

واردات روغن پالم کاهش یافت

سلامت نیوز:  معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای ارتقای کیفی مواد غذایی واردات روغن پالم را از 750 به 400 هزار تن در سال جاری کاهش داده ایم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا  ، سمیره صباح با اشاره به مدیریت کلان مقتدر، منسجم و تخصصی در سازمان غذا و دارو، افزود: طی چهار سال اخیر در شاخص های مرتبط با فرآورده های غذایی مانند کاهش واردات پالم و تشخیص سموم محصولات سلامت‌ محور شاهد اقدامات قابل توجهی بوده ایم.


به گزارش سازمان غذا و دارو،وی ادامه داد: نگرانی هایی در گذشته نه چندان دور درباره سموم محصولات کشاورزی وجود داشت اما اکنون سازمان غذا و دارو توان مطلوبی در پایش سموم محصولات دارد به گونه ای که اکنون شاهد افزایش دو برابری دقت و سرعت در تشخیص سموم محصولات سلامت‌ محور کشور هستیم.


صباح یادآور شد: همچنین کاهش مصرف روغن پالم در کشور با نظارت و پیگیری های سازمان غذا و دارو و برخورد با تولیدکننده های لبنیات متخلف و معرفی آنها به دستگاه قضایی از مهم ترین اقدامات سازمان غذا و دارو در راستای حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنند گان بوده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha