سرانجام پس از گذشت 6 روز از ربوده شدن دختر هشت ماهه در محله مشیریه، با دستگیری دو عامل سرقت خودرو و اعتراف آنها، جسد بی جان دختر 8 ماهه کشف شد.

پرونده بنیتا از ربوده شدن تا مرگ+تصاویر متهمان و کودک

سلامت نیوز: سرانجام پس از گذشت 6 روز از ربوده شدن دختر هشت ماهه در محله مشیریه، با دستگیری دو عامل سرقت خودرو و اعتراف آنها، جسد بی جان دختر 8 ماهه کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،  ساعت یازده و سی دقیقه صبح پنج شنبه 29 تیر ماه مرد جوان به همراه دختر هشت ماهه اش قصد خروج از داخل پارکینگ خانه شان در منطقه مشیریه را داشتند و زمانی که پدر این دختر قصد بستن در پارکینگ را داشت ، سارق خودرو را به همراه کودک 8 ماهه ربود. با اعلام شکایت پدر بنیتا در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، تحقیقات برای یافتن ردی از دختر 8 ماهه آغاز شد. در همین حال خانواده و اقوام او با انتشار خبر گم شدن کودک هشت ماهه در فضای مجازی از مردم برای یافتن او تقاضای کمک کردند.

در حالیکه مردم و پلیس به دنبال یافتن کودک هشت ماهه بودند، صبح امروز  بالاخره دو مظنون که از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده بودند، لب به اعتراف گشوده و پرده از مرگ بنیتا گشودند تا پس از 6 روز قصه گم شدن این کودک مانند قصه یوسف شیرین تمام نشود.

پلیس در مورد پرونده ربودن بنتیا چه می گوید؟

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدنبال سرقت خودرو فردی در روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش به منظور بستن درب پارکینگ خودرو را بصورت روشن ر‌ها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه اش شد، بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقان و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.

این مرکز در ادامه افزود: علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمان، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از همدیگر جدا شدند.

بلافاصله ماموران به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزادشده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابان‌های شهرستان پاکدشت ر‌ها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.

سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی جان کودک ربوده شده مواجه شدند.

پلیس در پایان باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک، از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.

اعترافات کامل عامل اصلی ربودن بنیتا

یک منبع آگاه در مورد نحوه شناسایی عامل ربودن دختر 8 ماهه و دستگیری او و همدستش گفت:  پس از اعلام موضوع به پلیس و در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه ای  لوازم داخل خودرو شدند. همچنین مشخص شد که یکی از این دو سارق به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که  خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

این منبع آگاه تاکید کرد :سارق در بازجویی ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه ها آن را رها کرده است.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله ای خلوت رفته و مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک 8 ماهه دچار جمود نعشی شده بود.

به گفته این منبع آگاه با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر 8 ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی تاکید کرد: قاتل مدعی است وقتی خودرو را رها کرده است، هنوز بنیتا زنده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha