بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه‌کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

بازیگر شهرزاد برای ترخیص از بیمارستان سند گذاشت!

سلامت نیوز: بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه‌کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

به گزارش سلامت نیوز، میزان نوشت: پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که چندی پیش به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مراحل روند درمانی خود گفت: من پس از سکته قلبی در بیمارستان محل لوکیشن در جست و جوی آرامش بستری شدم. در آن روز تمامی پرسنل و پزشکان بیمارستان با احترام و محبت فراوانی با من برخورد کردند و من از تمامی آنها به جز رئیس بیمارستان کمال تشکر را دارم.

او در همین راستا ادامه داد: بعضی مواقع اتفاق می‌افتد که کسی به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مخارج بیمارستان را تامین کند و در موقعیت اورژانسی مثل من به بیمارستان روانه می‌شود. آیا باید به دلیل بی‌پولی جان آن انسان را نادیده گرفت؟ خدا را شکر من در جایگاهی هستم که اگر هم نداشته باشم هستند کسانی که نگذارند به این وضع دچار شوم اما در مورد سایر مردمی که از لحاظ تمکن مالی در شرایط خوبی نیستند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا آنها باید برای یک گرفتگی ساده رگ جان خود را از دست بدهند؟

بازیگر سریال «شب دهم» گلایه خود را اینگونه شرح داد: من در آن روز چکی از تهیه‌کننده داشتم. در سینما و تلویزیون همه می‌دانند که چک آقای آشتیانی همواره نقد است و از خوش حسابی وی حرف می‌زنند و کسی است که حلال و حرام سرش می‌شود. در آن روز من علاوه بر چک هشت میلیون تومان پول نقد داشتم اما باز هم گفتند که باید سند بگذاری و دقیقاً عین یک دزد با من برخورد کردند. همه پرسنل بیمارستان بابت این قضیه از من عذرخواهی کردند.

او تصریح کرد: حالا من بازیگر هستم و شناخته شده اما واقعاً اگر مردم عادی به بیمارستان بیایند چه عاقبتی در انتظار آنها است؟ هزار راه برای تامین پول بیمار وجود دارد و من نمی‌فهمم چرا باید مردم را تا پرداخت پول زندانی کنند.

بازیگر سریال شهرزاد با تاکید بر برخورد ناشایست رئیس این مجموعه درمانی افزود: با هزار تماس و تلفن بالاخره راهکاری برای ترخیص من اندیشیده شد. مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه کننده را گرو گرفتند تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

پرویز فلاحی‌پور هفته گذشته هنگام حضور در لوکیشن بیمارستان نفت برای بازی در سریال "در جست‌وجوی آرامش" دچار سکته قلبی شده و همانجا برای انجام عمل آنژیوگرافی بستری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha