در حالی پدر آتنا اصلانی ازتلاش برای اقدام به خودکشی توسط قاتل فرزندش در زندان خبر داده که وکیل پرونده و فرماندهی انتظامی شهرستان پارس آباد هرگونه اقدام به خودکشی از سوی قاتل را تکذیب کرده‌‌اند.

قاتل آتنا در «انفرادی» است/ مردم به شایعات توجه نکنند

سلامت نیوز:در حالی پدر آتنا اصلانی ازتلاش برای اقدام به خودکشی توسط قاتل فرزندش در زندان خبر داده که وکیل پرونده و فرماندهی انتظامی شهرستان پارس آباد هرگونه اقدام به خودکشی از سوی قاتل را تکذیب کرده‌‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی  در واکنش به ادعای پدر آتنا مبنی براینکه خانواده قاتل دارویی برای همدستی با وی و کمک به خودکشی وی به زندان برده‌اند، گفت: چنین ادعای صحت ندارد؛ قاتل در انفرادی است و اجازه ملاقات ندارد.

وی با اشاره شرایط قاتل آتنا افزود: در پرونده آقای جعفرزاده معروف به «اسماعیل رنگرز» هیچ سندی مبنی بر اقدام یا قصد خودکشی ثبت نشده است.

حسینیان یادآور شد: پدر آتنا دارای شرایط روحی و روانی مناسبی نیست، برای همین تحت تاثیر شایعات قرار می‌گیرد و واکنش نشان می‌دهد، بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم اطلاعات این پرونده را صرفا از مقامات قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

تحقیقات در خصوص قاتل آتنا ادامه دارد

در ادامه، سرهنگ حسین بهمنی، فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا هرگونه اقدام به خودکشی را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص پرونده قتل آتنا همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده از سوی مراجع قضایی اعلام خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha