چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 219994

سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد تا در راستای ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با ۱۷ بیمارستان متعلق به این سازمان در ۱۵ استان کشور اقدام به ساماندهی و جذب بیماران اتباع خارجی کند.

تامین اجتماعی وارد گردشگری پزشکی شد

سلامت نیوز:سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد تا در راستای ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با ۱۷ بیمارستان متعلق به این سازمان در ۱۵ استان کشور اقدام به ساماندهی و جذب بیماران اتباع خارجی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت‌های پزشکی و بیمارستانی کشور در گام نخست با مشارکت 17 بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در 15 استان کشور و با ظرفیت 200 پزشک متخصص و همچنین با همکاری 5 بیمارستان خصوصی و 40 پزشک فوق تخصص متبحر بخش خصوصی نسبت به ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با محوریت برنامه ریزی و مدیریت توسط شرکت بین المللی تامین اقدام کرده است.

این سازمان در نظر دارد در گام‌های بعدی با به کارگیری تعداد بیشتری از بیمارستانهای خود و راه اندازی شعب بین المللی دفاتر تشخیص و جذب بیماران اقدامات موثری در بهره گیری از فرصت‌های اقتصادی موجود در حوزه صنعت توریسم و درمان کشور را در دستور کار قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha