رئیس عملیات پزشکی حج 96 با اشاره به اینکه بیماری خاصی حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کند، گفت: ۲ زائری که تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند، از شرایط مناسبی برخوردارند.

بیماری خاصی حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کند

سلامت نیوز:رئیس عملیات پزشکی حج 96 با اشاره به اینکه بیماری خاصی حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کند، گفت: ۲ زائری که تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند، از شرایط مناسبی برخوردارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،پیرحسین کولیوند ، در ارتباط با اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت در کمک به زائران حج تمتع اظهارداشت: در حال حاضر خدمات پزشکی برای زائران به نحو احسن انجام می‌گیرد.

وی افزود:با توجه به خستگی سفر به ویژه در افراد سالمند و زمان طولانی رسیدن به مکه مکرمه، به مدیران و روحانیون محترم کاروان‌ها توصیه می‌شود تا افراد سالمند و دارای بیماری‌های پرخطر را بلافاصله برای انجام اعمال حج بیرون از هتل نبرند.

رئیس عملیات پزشکی حج96 با بیان اینکه حجاج ایرانی در سلامت کامل هستند، افزود: امیدواریم حجاج با استراحت و نوشیدن آب کافی و با مراقبت‌های لازم به ویژه هنگام «طواف و سعی» تشدید بیماری قلبی و مزمن نداشته باشند.

کولیوند با اشاره به اینکه تا کنون دو بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، گفت:این دوبیمار از وضعیت مناسبی برخوردار هستند که یک نفر مرخص شده و دومین بیمار جراحی شده هم هم فردا مرخص می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha