سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای نحوه پیگیری صدور کارت های پایان خدمت و یا معافیت از سربازی را تشریح کرد.

نحوه پیگیری صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت از سربازی

سلامت نیوز:سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای نحوه پیگیری صدور کارت های پایان خدمت و یا معافیت از سربازی را تشریح کرد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در مواردی مشاهده می شود که سربازان و مشمولان به علت عدم آگاهی از روند صدور کارت های پایان خدمت و معافیت از سربازی، برای دریافت کارت خود دچار سردرگمی می شوند.

در این اطلاعیه در خصوص روند صدور کارت های مذکور آمده است:اطلاعات کارکنان وظیفه منقضی خدمت توسط یگان خدمتی، در سامانه مشترک نیروهای مسلح ثبت و سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی اطلاعات وتایید آن، کارت هوشمند پایان خدمت را صادر می کند .

لازم به ذکر است ؛ با ورود اطلاعات مربوط به کارت های پایان خدمت یا معافیت از سربازی در سامانه وظیفه عمومی، ظرف مدت یک هفته کارت هوشمند صادر می شود.

گفتنی است همزمان با صدور کارت هوشمند، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی مبنی بر آماده شدن کارت، برای متقاضی ارسال می شود، چنانچه حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از دریافت پیامک، کارت مورد اشاره برای شما ارسال نشد  ابتدا برای پیگیری به ادارات پست مراجعه ودر صورت نبودن کارت در آن مراکز، می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، درخواست ارسال مجدد آن را ثبت کنید.

همچنین افرادی که پیامک صدورکارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند، می بایست ازطریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی  www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 ازآخرین وضعیت کارت خود مطلع شوند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است؛ متقاضی برای پیگیری کارت پایان خدمت صادر نشده می بایست به آخرین رده خدمتی خود ویا معاونت نیروی انسانی نیروی مربوطه مراجعه کند و همچنین در مورد کارت معافیت از خدمت  می بایست به وظیفه عمومی محل رسیدگی مراجعه شود.

شایان ذکر است در مواردی که فرد پس از بررسی از طریق سامانه های مذکور متوجه شود که کارت پایان خدمت و یا معافیت از سربازی صادر ولی برای متقاضی ارسال نشده، می بایست به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه تا ضمن به روز رسانی اطلاعات مربوط به نشانی محل سکونت و شماره تماس توسط دفاتر مذکور، درخواست ارسال مجدد نیز ثبت شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha