سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در تهرانپارس خبر داد.

انفجار یک منزل مسکونی در تهران‌پارس

سلامت نیوز:سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در تهرانپارس خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سید جلال ملکی  با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی گفت: درپی اعلام خبر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ساعت 22:54 دیشب به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان 137 تهرانپارس اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک واحد 60 متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی رخ داده است.

ملکی تصریح کرد: انفجار در آشپزخانه رخ داده و به همین دلیل منجر به آتش‌سوزی در خانه نشده بود، اما در پی این حادثه شیشه‌های این واحد مسکونی شکسته شد.

او با بیان اینکه عملیات همزمان آتش‌نشانان برای ایمن‌سازی و نجات، خاطرنشان کرد:‌ این حادثه منجر به مصدومیت و سوختگی زن و مردی میانسال شده بود که توسط آتش‌نشانان در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهارکرد: نشست گاز شهری باعث وقوع این حادثه شده بود و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را به عوامل شهرداری تحویل داده و در ساعت 13 دقیقه بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha