نماینده موافق: ۹۵ درصد برنامه‌های قاضی‌زاده‌هاشمی منطبق بر اسناد بالادستی است

سلامت نیوز: نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق گزارش معاونت نظارت مجلس، ۹۵ درصد برنامه‌های قاضی‌زاده‌هاشمی منطبق بر اسناد بالادستی است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی خاتمی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: وزارت بهداشت وظایف گسترده ای از جمله سیاستگذاری ارائه خدمات و خرید خدمت دارد و ما امیداریم آقای قاضی زاده هاشمی با رای بالای نمایندگان در راس این وزارتخانه قرار گیرد. ایشان کارنامه روشن چهار ساله وتجربه گران سنگ وزارت را دارد.
وی افزود: آقای قاضی زاده هاشمی طرح مهمی را به نام طرح تحول سلامت به اجرا در آورده که براساس آن بار به زمین مانده برداشته شده و زیرساخت‌های بهداشت و درمان اصلاح شده است.  همچنین یک چهارم کل تخت های موجود به تخت های بیمارستانی اختصاص یافته و ایشان بالغ بر ۳۰۰ سفر کاری به ۶۰۰ شهر و روستا داشته است.
نماینده مردم ماهنشان در مجلس با اشاره به سابقه ۳۳ ماهه حضور وزیر پیشنهادی بهداشت در جبهه اظهار کرد: ایشان ضمن ایجاد شناخت میدانی، کم کاری مسئولان را در سرکشی به مناطق محروم جبران می کرد و در مناطق محروم مداوای مردم محروم را انجام می داد که با این کار فرهنگ پرداخت ذکات علم را نهادینه کرد.
خاتمی با بیان اینکه طبق گزارش معاونت نظارت مجلس، ۹۵ درصد برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت منطبق بر اسناد بالادستی بوده ادامه داد: پاسخگویی، کاهش پرداخت از جیب مردم، توجه به شایسته سالاری در برنامه آقای قاضی زاده هاشمی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با توجه به اینکه امروز بیشترین علت بیماریها را استرس می‌دانند و موثرترین راه درمان آن اصلاح شیوه‌های زندگی است این موضوع در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت گنجانده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha