وزیر پیشنهادی بهداشت:درباره واردات لنز آمریکایی سوال کردند،این حرف به من بر می‌گردد؛ دل من را درد آورد

سلامت نیوز:قاضی زاده هاشمی برای دفاع از برنامه های خود پشت تریبون قرار گرفت:

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصرایران وی گفت :
-چهار سال پیش در چنین روزی در محضر نمایندگان برنامه ام را ارائه کردم و امروز برای دومین بار در این جایگاه ایستاده ام. دستاوردهایم در دوره قبل از جمله طرح تحول سلامت و ... به پشتوانه‌ی راهنمایی‌های رهبر، رئیس جمهور، روسای قوای مقننه و قضائیه و نمایندگاه محترم مجلس حاصل شد که در بسیاری موارد کم نظیر و قابل ارائه در سطح جهانی است.
-در دولت قبل، کم توجهی به حوزه بهداشت زدوده شد تا جایی که می توان دولت یازدهم را دولت سلامت محور نامید. وزارت بهداشت دومین وزارت خانه پرجمعیت کشور است. در طول چهار سال گذشته با حفظ و ارتقای سلامت مردم، صادق بوده ایم. با اجرای برنامه پنجم توسعه و پاک دستی باعث ارتقای شاخص های بهداشت شدیم. 
-در آغاز کار دولت یازدهم، برای درمان 56 درصد از جیب مردم پرداخت میشد و این ما را در معرض آسیب قرار داده بود. اما بهبود آن حاصل شد تا جاییکه اکنون مطابق با گزارشات مرکز آمار ایران، این رقم به کمتر از 39 درصد کاهش یافت. کاهش 16 درصدی این مورد در کمتر از سه سال در هیج جای دنیا سابقه نداشته است.
-با همکاری وزارتخانه تعاون و کار تقریبا 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که نزدیک به 85 درصد آنها درآمدشان زیر یک میلیون تومان است.
-آقای بیگی درباره واردات لنز داخل چشمی آرکان سوال کردند و این حرف به من بر می‌گردد؛ دل من را درد آورد. 
-حقوقی که دراین دولت به من دادند، حقوقی است که از دانشگاه می گرفتم؛ سه میلیون و ۲۷۰هزار تومان، همان حقوق نجومی است که این همه گفتید. 

-در عین حال خدارا شکر می کنم به هیچ کار اقتصادی به غیر از کار خودم نپرداختند
- بچه‌های من راه وزارت بهداشت را بلد نیستند.  تنها یک برادرم نماینده مجلس است که شما او را کامل می شناسید و سه نوبت هم وزارت بهداشت نیامده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha