وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: پدر آتنا حاضر است تمام دارایی‌هاش را بدهد تا حکم قصاص انجام شود و قاتل به مجازات اعمالش برسد.

پدر آتنا تمام دارایی‌اش را می‌دهد تا حکم قصاص انجام شود

سلامت نیوز:وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: پدر آتنا حاضر است تمام دارایی‌هاش را بدهد تا حکم قصاص انجام شود و قاتل به مجازات اعمالش برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی  درباره آخرین جزئیات این پرونده، گفت: اخیرا متهم پرونده اعلام کرده بود که حاضر تمام اموال و دارایی‌‌های خود را به پدر آتنا بدهد تا قصاص صورت نگیرد اما آقای اصلانی(پدر آتنا) در پاسخ اعلام کرده بود که حاضر است تمام اموال و دارایی‌هایش را بدهد تا حکم قصاص انجام بگیرد.

وی در ادامه درباره خبر استعفایش، گفت: طبق قانون در یک پرونده نباید وکیل با دادرس رابطه خویشاوندی داشته باشد و با توجه به اینکه بنده با دادرس پرونده قتل اصلانی نسبت خویشاوندی دارم به صورت داوطلبانه از وکالت پرونده طی چند روز آینده استعفا خواهم داد.

حسینیان افزود: استعفای من صرفا دلیل حقوقی دارد و من تمایل دارم برای به نتیجه رسیدن پرونده و نبود هیچ گونه حاشیه داوطلبانه از پرونده استعفا دهم.

وکیل پرونده آتنا اصلانی درباره علت تشکیل نشدن جلسه محاکمه قاتل طی هفته گذشته، گفت: تحقیقات در خصوص تجاوز به عنف در حال انجام است که به محض رسیدن به نتیجه قطعی برای تشکیل جلسه محاکمه اعلام وقت خواهد شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha