رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت به مجلس، با اسناد بالادستی بخصوص برنامه ششم توسعه انطباق صد در صدی دارد.

برنامه های وزیر بهداشت با اسناد بالادستی انطباق دارد / با حمایت مجلس منابع پایداری برای طرح تحول تعریف می شود

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت به مجلس، با اسناد بالادستی بخصوص برنامه ششم توسعه انطباق صد در صدی دارد.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  خانه ملت، علی نوبخت حقیقی  درخصوص برنامه های وزارت بهداشت و درمان دردولت دوازدهم، گفت: در بررسی معاون نظارت مجلس به منظور تایید انطباق برنامه های وزرا با اسناد بالادستی مشخص شد، برنامه های  وزارت بهداشت صد در صد با تاکیدات مقام معظم رهبری، سند چشم انداز، دیدگاه های مجمع تشخیص مصلحت نظام و مهمتر از همه خود برنامه ششم توسعه انطباق دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: طی یک سال اخیر مشکلاتی در حوزه نظام سلامت به وجود آمد که  خوشبختانه در جلسات مشترک با دکتر هاشمی ، این نگرانی ها رفع شد و مقرر گردید برای اصلاح برخی مشکلات اقدام شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تعامل مناسبی با جامعه پزشکی و حفظ حریم آنها با همکاری مجلس و سازمان نظام پزشکی و انجمن های علمی تخصصی صورت بگیرد.

این نماینده مردم درمجلس دهم تاکید کرد: باید تلاش شود با کمک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، مشکلاتی که در حوزه منابع مالی طرح تحول سلامت پیش آمده است، با همدلی و همسویی برطرف شود و منابع پایداری را برای آن تعریف کنیم.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: با تاکید و موافقت جناب وزیر و در راستای برنامه ششم توسعه، نظام ارجاع و بهره گرفتن از پزشکان خانواده و عمومی در دولت دوازدهم از دو استان فارس و مازندران به سایر استانهای دیگر نیز تعمیم و اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha