معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، احتمال تقلبی بودن آب های بسته بندی قاچاق در سوپرمارکت ها را تایید کرد.

احتمال تقلبی بودن آب های بسته بندی قاچاق در سوپرمارکت ها

سلامت نیوز:معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، احتمال تقلبی بودن آب های بسته بندی قاچاق در سوپرمارکت ها را تایید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،سمیره صباح در واکنش به وجود آب های بسته بندی خارجی در برخی سوپرمارکت ها که گفته می شود با قیمت بسیار گران عرضه می شود، گفت: آب های موجود در کشور از تنوع برندهای خوبی برخوردار بوده و با ارتقاء کیفیت و خلاقیت هایی که در بسته بندی دارند، اصولا مصرف کننده را از آب های آشامیدنی وارداتی بی نیاز کرده اند.

وی ادامه داد: همانطور که مسئولان سازمان غذا و دارو بارها از تریبون های مختلف اعلام کرده اند آب های بسته بندی فاقد پروانه بهداشتی و نشان سازمان غذا و دارو، با قیمت بالا، معمولی و ارزان، مورد تایید نبوده و از ارگان های مختلف نظارتی بر رستوران ها و مراکز فروش درخواست می گردد نسبت به جلوگیری از عرضه آنها به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

صباح تاکید کرد: این قبیل آب های بسته بندی جزء کالای قاچاق محسوب می‌شوند و باید توجه نمود که در کالاهای قاچاق، احتمال تقلب بسیار زیاد است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha