یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 221688

دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از تعلیق مجوز واردات سه برند خارجی آب بسته‌بندی به کشور خبر داد.

تعلیق مجوز واردات ۳ برند خارجی آب بسته‌بندی

سلامت نیوز:  دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از تعلیق مجوز واردات سه برند خارجی آب بسته‌بندی به کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،پیمان فروهر با اعلام این که مجوز واردات سه برند فرانسوی آب بسته‌بندی "پریر"، "اویان" و "بادویت" به ایران تعلیق شده است، اظهار کرد: برند "پریر" توسط یک شرکت فرانسوی و برندهای "اویان" و "بادویت" نیز توسط یک شرکت دیگر فرانسوی تولید می‌شوند که اخیرا مجوز واردات آنها تعلیق شده است.

وی با بیان این‌که این اقدام به تازگی توسط سازمان غذا و دارو به دلیل حمایت از تولید داخل مدنظر قرار گرفته است، گفت: دو برند از برندهای مذکور اواخر سال گذشته مجوز گرفتند، اما به دلیل برخی اعتراضات صورت گرفته مجوز آنها اخیرا توسط سازمان غذا و دارو ابطال شده است.

فروهر همچنین در مورد وضعیت برند آب بسته بندی "ووس"، خاطرنشان کرد: این برند نروژی که محصولات آن در ایران قیمتی معادل ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان دارند به صورت قاچاق وارد شده و کماکان مجوزی برای واردات آنها صادر نشده است.

دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با اشاره به این که برندهای "اویان" و "بادویت" آب معدنی بوده و برند "پریر" آب معدنی طعم‌دار گازدار است، گفت: برند "ووس" هم آب معدنی گازدار است و این چهار برند جزو برندهای شاخص در دنیا هستند، اما برند "ووس" کماکان به صورت قاچاق به کشور وارد شده و سه برند دیگر نیز به دلیل حمایت از تولید داخل مجوز واردات آنها با تعلیق روبرو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha